Friday, January 21, 2011

Menghitung Hari

Salam...

Hmmm...menghitung hari. Bukan menghitung hari Kris Dayanti. Tidak tidak. Aku tengah menghitung hari2 terakhir bekerja. Hahahahaha. Bukannya apa...tapi budak2 kan...kadang2 2 mmg boleh buat org gila. Aku ni bukan cikgu. Mengahadap muka diaorg masa rehat (yang ak panggil masa 'hell broke loose') dan masa balik dan kadang2 masa kelas (adalah segerombolan dua). Tapi tu pun dah cukup buat aku gila. Budak2 2 mmg macam s**l jugak kadang2. Geram aku. Dan sekarang aku faham kenapa cikgu boleh belasah, ketuk pelajar dan sepak pelajar laju2.Perangai 2 menyakitkan hati. Kalau yang comel dan menyenangkan jiwa tu ok la tapi bila yang perangai cam devil's spawn 2 mmg sakit ati. Rasa cam nak sekeh2 je budak2 2. Aish~

Ak nak marah pun rasa cam x patut sbb cikgu wat don't know je kat diaorg dan siapalah ak...Aku ni cuma ikan bilis je. Cikgu yang jaws tu pun x buat apa2. Xkan lah ak pandai2 nak marah2 dak2 2? Tapi setakat ni dak2 2 tahu yang diaorg x leh main2 dgn ak. Takut juga dgn ak. haha....Aish~ mengalahkan cikgu lak ak kan?

X kisah lah. Sekarang ni ak gembira sbb de lebih kurang seminggu ja ak akan berada d sekolah ni. Pas 2 adios babeh. Tenang jiwa ak sket. hahahahaha

Counting....

No comments: