Thursday, September 10, 2009

Burst of Flames

 
Geram?
Perkara biasa...
Geram pada orang yang kta sayang dan fikirkan...
Selalu...
Rasa cam nak cekik mereka atas muka slamba mereka?
Semasa mereka meminta maaf tapi maafnya x terbias d mata mereka?
Semasa mereka berckp mengenaimu dan ingat ko x tahu ttg 2?
Biasala...
Makin kita sayang org 2, makin rasa geram kta padanya...


Peringatan: 
1. Don't be thoughtless. People have feelings too.
2. Apologize like you mean it and not becoz you know that I want to hear it.
3. I love you and I know that you might love me as well. But show it in your action please...

P/S : Semua ni bukan salah awak...salah saya sebab tak tahu camne nak cakap..
Salah saya sebab saya sayangkan awak...
Salah saya sebab saya ni suka berleter..
Semua salah saya...
Saya tahu 2...

No comments: